Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020
Καλησπέρα σας!!!!
Σήμερα ασχοληθήκαμε στο μάθημα με το τελευταίο δίψηφο
φωνήεν το αυ.
Στη
γλώσσα λοιπόν, αρχικά παρατηρήσαμε την
εικόνα του μαθήματος
«Ο θείος
Παύλος» και κάναμε υποθέσεις για την εξέλιξη
της ιστορίας.
Κατόπιν γνωρίσαμε
το δίψηφο φωνήεν Αυ και αυ.
Είπαμε και
σήμερα , πως μερικές φορές το αυ έχει πολλά νεύρα και γι αυτό το προφέρουμε αβ.
Άλλες φορές το αυ είναι ευτυχισμένο και τότε
το προφέρουμε αφ.
Πώς θα
ξέρουμε όμως πώς να διαβάσουμε μια λέξη;
Όταν
έχουμε μια λέξη με αυ, θα τη διαβάζουμε αρχικά σιωπηρά,
από μέσα
μας, να δούμε ποιο ταιριάζει το αφ ή αβ και μετά θα λέμε
τη λέξη
δυνατά.
Σχηματίσαμε και
προφέραμε τις συλλαβές που σχηματίζονται με
σύμφωνα
και αυ: ταυ, παυ, λαυ, γαυ, ναυ, παυ, λαυ, φαυ, σαυ…….
διαβάζοντας
το αυ πρώτα εφ και στη συνέχεια αβ.
Κατόπιν
εντοπίσαμε και κυκλώσαμε το ευ στο κείμενο
«Ο θείος
Παύλος» χρωματίζοντας με κόκκινο χρώμα το
αυ—αφ και
με
πράσινο το αυ—αβ και διαβάσαμε το κείμενο.
Κάναμε μετά
τις εργασίες στη σελίδα 29
συμπληρώνοντας και διαβάζοντας
τις προτάσεις και συνεχίσαμε και στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 28
,29.
Στο πορτοκαλί
τετράδιο σχηματίσαμε το αυ—αφ και γράψαμε λέξεις
και
προτάσεις με αυτό π.χ. αυτός, αυτή, αυτό, ναύτης, ναυτικό, ταυτότητα,
παυσίπονο, καυτός, αυτοκίνητο …. και στη συνέχεια λέξεις με το αυ—αβ
π.χ.
αυγό, ταύρος, θησαυρός, παύλα, σαύρα, τραυματίας, μαύρος, αύριο .
Εργασίες
για το σπίτι : ανάγνωση του κειμένου «Ο θείος Παύλος» και
στο
τετράδιο
Πρώτης Γραφής γράφουμε το αυ και την πρόταση ‘Σε αυτή την αυλή υπάρχει
ένας θησαυρός.’ όπου την μαθαίνουμε και για ορθογραφία.
Στα μαθηματικά, ασχοληθήκαμε στο τετράδιο εργασιών στο
μάθημα 37, δηλαδή στις σελίδες 18 και 19
, με την λύση των προβλημάτων.
Επόμενη
ανάρτηση θα είναι την Τρίτη 16 Ιουνίου 2020.
Να είστε όλοι καλά
και να θυμάστε ότι μας
λείπετε.
Φιλάκια πολλά, πολλά!!!!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σχολιάζετε μόνο αν είναι απαραίτητο!