Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020
Καλησπέρα σας!!!!
Σήμερα προχωρήσαμε στο
επόμενο μάθημα.
Στη
γλώσσα, αρχικά παρατηρήσαμε την εικόνα του
μαθήματος « Η ευχή»
και κάναμε υποθέσεις για την εξέλιξη της ιστορίας.
Κατόπιν
γνωρίσαμε το δίψηφο φωνήεν Ευ και ευ.
Είπαμε
πως μερικές φορές το ευ έχει πολλά νεύρα και γι αυτό το προφέρουμε εβ.
Άλλες φορές όμως το ευ είναι ευτυχισμένο και τότε
το προφέρουμε εφ.
Πώς θα
ξέρουμε όμως πώς να διαβάσουμε μια λέξη;
Όταν
έχουμε μια λέξη με ευ, θα τη διαβάζουμε αρχικά σιωπηρά, από μέσα μας,
να δούμε
ποιο ταιριάζει το εφ ή εβ και μετά θα λέμε τη λέξη δυνατά.
Σχηματίσαμε και
προφέραμε τις συλλαβές που σχηματίζονται με σύμφωνα και ευ:
τευ, πευ,
λευ, γευ, νευ, πευ, λευ, φευ, σευ……. διαβάζοντας το ευ πρώτα εφ και
στη
συνέχεια εβ.
Κατόπιν
εντοπίσαμε και κυκλώσαμε το ευ στο κείμενο «
Η ευχή»
χρωματίζοντας με κόκκινο χρώμα το
ευ—εφ και με πράσινο το ευ—εβ
και
διαβάσαμε το κείμενο.
Κάναμε μετά
τις εργασίες στη σελίδα 27
συμπληρώνοντας και διαβάζοντας τις προτάσεις
και συνεχίσαμε και στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 26
,27.
Στο πορτοκαλί
τετράδιο σχηματίσαμε το ευ—εφ και γράψαμε λέξεις
και
προτάσεις με αυτό π.χ. ευχή, πεύκο, λευκό, ευτυχία, ελευθερία, Δευτέρα …. και
στη
συνέχεια λέξεις με το ευ—εβ π.χ. νεύρα, ευρώ, φεύγω, Παρασκευή, χορεύω,
ζηλεύω, μαζεύω .
Εργασίες
για το σπίτι : ανάγνωση του κειμένου « Η ευχή» και στο
τετράδιο Πρώτης Γραφής γράφουμε το ευ και την πρόταση ‘Ευχαριστώ. Είσαι
πολύ ευγενικός.’
όπου την μαθαίνουμε και για ορθογραφία.
Στα μαθηματικά, ασχοληθήκαμε στο τετράδιο εργασιών με
το μάθημα 35
‘αθροίσματα με πολλούς όρους’ δηλαδή τις σελίδες 14 και 15.
Στη συνέχεια
λύσαμε τα προβλήματα, στο μάθημα 37, στο βιβλίο του μαθητή.
Το μάθημα 36
το αφήνουμε.
Επόμενη
ανάρτηση θα είναι την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020.
Να είστε όλοι καλά
και να θυμάστε ότι μας
λείπετε.
Φιλάκια πολλά, πολλά!!!!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σχολιάζετε μόνο αν είναι απαραίτητο!